Cenník

Vyberte si váš plán, alebo nás kontaktujte s požiadavkou na úpravy plánu. Šetrite pri ročnej fakturácii.

Wallet Monochromatic xperiencehr

Dochádzka

Širokospektrálna zostava funkcií dochádzky, ktorá pokrýva aj detailné požiadavky pracovných zmien.

Od € 3 užívateľ / mesiac
  • Dochádzkový terminál a NFC (RFID) karty

    Vstupné karty vám ponúkajú pohodlný, presný, bezpečný, efektívny a ekonomicky výhodný spôsob riadenia času a sledovania dochádzky. Záznamy v reálnom čase vytvorené každým priložením karty k terminálu vám poskytujú cenný súbor údajov o dochádzke a umožňujú vám proaktívny prístup k riešeniu akejkoľvek situácie v oblasti dochádzky a absencií.Vstupné karty vám ponúkajú pohodlný, presný, bezpečný, efektívny a ekonomicky výhodný spôsob riadenia času a sledovania dochádzky. Záznamy v reálnom čase vytvorené každým priložením karty k terminálu vám poskytujú cenný súbor údajov o dochádzke a umožňujú vám proaktívny prístup k riešeniu akejkoľvek situácie v oblasti dochádzky a absencií.

  • Dochádzka na webe a v mobilnej aplikácii

    Elektronická dochádzka na webe alebo na mobile predstavuje skutočne jednoduchý spôsob zberu dát o pracovnom dni v reálnom čase. V prípade, že nechcete sledovať pracovný čas v reálnom čase a uprednostňujete voľnú pracovnú kultúru, nastavíme vám modul negatívneho vykazovania pracovného času.

  • Pracovné kalendáre

    Pracovné kalendáre sú dôležitou súčasťou nášho dochádzkového systému. Pracovné kalendáre jasne a transparentne uvádzajú očakávaný pracovný plán zamestnancov vrátane začiatku a konca pracovnej doby, prestávok a dní voľna. Táto funkcionalita odbúrava zmätok a nedorozumenia týkajúce sa pracovného harmonogramu.

  • Plánovač zmien

    Plánovanie zmien v dochádzke sa stane jednoduchším a plynulejším. Táto funkcionalita bola vyvinutá pre spoločnosti, ktoré potrebujú flexibilne upravovať plán zmien. XperienceHR plánovač zmien vám to umožní dokonca na dennej báze. Môžete zahrnúť rôzne typy pracovného plánu, ako sú rotujúce zmeny, komprimované pracovné týždne alebo flexibilné plány, ako aj rôzne pravidlá týkajúce sa sviatkov a dovoleniek.

  • Pracovné kalendáre

    Využite silu AI a vyťažte z potenciálu vašej pracovnej sily s modulom Automatický plánovač zmien. Jednoducho zapnite túto funkciu v nastaveniach a zažite transformáciu, ktorá vylepší proces plánovania zmien: stane sa inteligentnejším, efektívnejším a optimalizovaným.

  • Automatický plánovač zmien

    Využite silu AI a vyťažte z potenciálu vašej pracovnej sily s modulom Automatický plánovač zmien. Jednoducho zapnite túto funkciu v nastaveniach a zažite transformáciu, ktorá vylepší proces plánovania zmien: stane sa inteligentnejším, efektívnejším a optimalizovaným.

  • Zručnosti

    Funkcia Skills v našom dochádzkovom systéme je cenným nástrojom pre zamestnávateľov vo výrobnom a logistickom priemysle. Využíva sa pre sledovanie kvalifikácie zamestnancov, zvyšovanie produktivity a dodržiavanie priemyselných predpisov a noriem. Funkcia Skills poskytuje prehľad o uplynutí platnosti kvalifikácie zručností, certifikátov alebo licencií potrebných pre vykonávanie určitých úloh alebo obsluhu niektorých zariadení.

  • Mesačná spätná väzba zamestnancov

    Naša funkcia Spätná Väzba integrovaná priamo do mesačného výkazu práce poskytuje praktický plán pre pravidelný dialóg o pracovnom výkone, cieľoch a očakávaniach. Mesačná spätná väzba umožňuje zamestnancom poukázať na ich mesačné úspechy a zamestnávatelia môžu svojim zamestnancom pomôcť identifikovať oblasti, v ktorých sa potrebujú zlepšiť. Častý (ústny alebo písomný) feedback podporuje pracovnú morálku, zvyšuje motiváciu a vytvára pozitívne pracovné prostredie. To je fakt.

  • Šetrite pri ročnej fakturácii

Projektové sledovanie času

Zostava funkcií pre efektívne sledovanie projektových hodín zamestnancov v kancelárii alebo v teréne.

Od € 4 užívateľ / mesiac
  • Dochádzkový terminál a NFC (RFID) karty

    Vstupné karty vám ponúkajú pohodlný, presný, bezpečný, efektívny a ekonomicky výhodný spôsob riadenia času a sledovania dochádzky. Záznamy v reálnom čase vytvorené každým priložením karty k terminálu vám poskytujú cenný súbor údajov o dochádzke a umožňujú vám proaktívny prístup k riešeniu akejkoľvek situácie v oblasti dochádzky a absencií.Vstupné karty vám ponúkajú pohodlný, presný, bezpečný, efektívny a ekonomicky výhodný spôsob riadenia času a sledovania dochádzky. Záznamy v reálnom čase vytvorené každým priložením karty k terminálu vám poskytujú cenný súbor údajov o dochádzke a umožňujú vám proaktívny prístup k riešeniu akejkoľvek situácie v oblasti dochádzky a absencií.

  • Dochádzka na webe a v mobilnej aplikácii

    Elektronická dochádzka na webe alebo na mobile predstavuje skutočne jednoduchý spôsob zberu dát o pracovnom dni v reálnom čase. V prípade, že nechcete sledovať pracovný čas v reálnom čase a uprednostňujete voľnú pracovnú kultúru, nastavíme vám modul negatívneho vykazovania pracovného času.

  • Pracovné kalendáre

    Pracovné kalendáre sú dôležitou súčasťou nášho dochádzkového systému. Pracovné kalendáre jasne a transparentne uvádzajú očakávaný pracovný plán zamestnancov vrátane začiatku a konca pracovnej doby, prestávok a dní voľna. Táto funkcionalita odbúrava zmätok a nedorozumenia týkajúce sa pracovného harmonogramu.

  • Plánovač zmien

    Plánovanie zmien v dochádzke sa stane jednoduchším a plynulejším. Táto funkcionalita bola vyvinutá pre spoločnosti, ktoré potrebujú flexibilne upravovať plán zmien. XperienceHR plánovač zmien vám to umožní dokonca na dennej báze. Môžete zahrnúť rôzne typy pracovného plánu, ako sú rotujúce zmeny, komprimované pracovné týždne alebo flexibilné plány, ako aj rôzne pravidlá týkajúce sa sviatkov a dovoleniek.

  • Pracovné kalendáre

    Využite silu AI a vyťažte z potenciálu vašej pracovnej sily s modulom Automatický plánovač zmien. Jednoducho zapnite túto funkciu v nastaveniach a zažite transformáciu, ktorá vylepší proces plánovania zmien: stane sa inteligentnejším, efektívnejším a optimalizovaným.

  • Automatický plánovač zmien

    Využite silu AI a vyťažte z potenciálu vašej pracovnej sily s modulom Automatický plánovač zmien. Jednoducho zapnite túto funkciu v nastaveniach a zažite transformáciu, ktorá vylepší proces plánovania zmien: stane sa inteligentnejším, efektívnejším a optimalizovaným.

  • Zručnosti

    Funkcia Skills v našom dochádzkovom systéme je cenným nástrojom pre zamestnávateľov vo výrobnom a logistickom priemysle. Využíva sa pre sledovanie kvalifikácie zamestnancov, zvyšovanie produktivity a dodržiavanie priemyselných predpisov a noriem. Funkcia Skills poskytuje prehľad o uplynutí platnosti kvalifikácie zručností, certifikátov alebo licencií potrebných pre vykonávanie určitých úloh alebo obsluhu niektorých zariadení.

  • Mesačná spätná väzba zamestnancov

    Naša funkcia Spätná Väzba integrovaná priamo do mesačného výkazu práce poskytuje praktický plán pre pravidelný dialóg o pracovnom výkone, cieľoch a očakávaniach. Mesačná spätná väzba umožňuje zamestnancom poukázať na ich mesačné úspechy a zamestnávatelia môžu svojim zamestnancom pomôcť identifikovať oblasti, v ktorých sa potrebujú zlepšiť. Častý (ústny alebo písomný) feedback podporuje pracovnú morálku, zvyšuje motiváciu a vytvára pozitívne pracovné prostredie. To je fakt.

  • Šetrite pri ročnej fakturácii

Správa absencií

Zostava funkcií, ktoré zastrešujú transparentný manažment akéhokoľvek typu absencie nastavených podľa vašich firemných pravidiel.

Od € 4 užívateľ / mesiac
  • Dochádzkový terminál a NFC (RFID) karty

    Vstupné karty vám ponúkajú pohodlný, presný, bezpečný, efektívny a ekonomicky výhodný spôsob riadenia času a sledovania dochádzky. Záznamy v reálnom čase vytvorené každým priložením karty k terminálu vám poskytujú cenný súbor údajov o dochádzke a umožňujú vám proaktívny prístup k riešeniu akejkoľvek situácie v oblasti dochádzky a absencií.Vstupné karty vám ponúkajú pohodlný, presný, bezpečný, efektívny a ekonomicky výhodný spôsob riadenia času a sledovania dochádzky. Záznamy v reálnom čase vytvorené každým priložením karty k terminálu vám poskytujú cenný súbor údajov o dochádzke a umožňujú vám proaktívny prístup k riešeniu akejkoľvek situácie v oblasti dochádzky a absencií.

  • Dochádzka na webe a v mobilnej aplikácii

    Elektronická dochádzka na webe alebo na mobile predstavuje skutočne jednoduchý spôsob zberu dát o pracovnom dni v reálnom čase. V prípade, že nechcete sledovať pracovný čas v reálnom čase a uprednostňujete voľnú pracovnú kultúru, nastavíme vám modul negatívneho vykazovania pracovného času.

  • Pracovné kalendáre

    Pracovné kalendáre sú dôležitou súčasťou nášho dochádzkového systému. Pracovné kalendáre jasne a transparentne uvádzajú očakávaný pracovný plán zamestnancov vrátane začiatku a konca pracovnej doby, prestávok a dní voľna. Táto funkcionalita odbúrava zmätok a nedorozumenia týkajúce sa pracovného harmonogramu.

  • Plánovač zmien

    Plánovanie zmien v dochádzke sa stane jednoduchším a plynulejším. Táto funkcionalita bola vyvinutá pre spoločnosti, ktoré potrebujú flexibilne upravovať plán zmien. XperienceHR plánovač zmien vám to umožní dokonca na dennej báze. Môžete zahrnúť rôzne typy pracovného plánu, ako sú rotujúce zmeny, komprimované pracovné týždne alebo flexibilné plány, ako aj rôzne pravidlá týkajúce sa sviatkov a dovoleniek.

  • Pracovné kalendáre

    Využite silu AI a vyťažte z potenciálu vašej pracovnej sily s modulom Automatický plánovač zmien. Jednoducho zapnite túto funkciu v nastaveniach a zažite transformáciu, ktorá vylepší proces plánovania zmien: stane sa inteligentnejším, efektívnejším a optimalizovaným.

  • Automatický plánovač zmien

    Využite silu AI a vyťažte z potenciálu vašej pracovnej sily s modulom Automatický plánovač zmien. Jednoducho zapnite túto funkciu v nastaveniach a zažite transformáciu, ktorá vylepší proces plánovania zmien: stane sa inteligentnejším, efektívnejším a optimalizovaným.

  • Zručnosti

    Funkcia Skills v našom dochádzkovom systéme je cenným nástrojom pre zamestnávateľov vo výrobnom a logistickom priemysle. Využíva sa pre sledovanie kvalifikácie zamestnancov, zvyšovanie produktivity a dodržiavanie priemyselných predpisov a noriem. Funkcia Skills poskytuje prehľad o uplynutí platnosti kvalifikácie zručností, certifikátov alebo licencií potrebných pre vykonávanie určitých úloh alebo obsluhu niektorých zariadení.

  • Mesačná spätná väzba zamestnancov

    Naša funkcia Spätná Väzba integrovaná priamo do mesačného výkazu práce poskytuje praktický plán pre pravidelný dialóg o pracovnom výkone, cieľoch a očakávaniach. Mesačná spätná väzba umožňuje zamestnancom poukázať na ich mesačné úspechy a zamestnávatelia môžu svojim zamestnancom pomôcť identifikovať oblasti, v ktorých sa potrebujú zlepšiť. Častý (ústny alebo písomný) feedback podporuje pracovnú morálku, zvyšuje motiváciu a vytvára pozitívne pracovné prostredie. To je fakt.

  • Šetrite pri ročnej fakturácii

Chcete vedieť viac? Dohodnite si s nami demo stretnutie!

Musíme podpísať dlhodobú zmluvu?

XperienceHR je SaaS, softvér ako služba. Licencie nie sú platené, nie je časovo obmedzený ani žiadny zásah do vášho servera. Implementácia systému je možná do 6-8 týždňov v závislosti od zložitosti projektu a veľkosti firmy. Všetky ceny sú bez DPH.

Ako funguje skúšobná verzia zdarma?

Jednoducho vyplníte svoje prihlasovacie údaje, nie je potrebná žiadna kreditná karta. Prihlasovacie údaje prídu priamo do vašej pošty (skontrolujte si aj priečinok so spamom). Bezplatná skúšobná verzia je k dispozícii 14 dní od registrácie. Náš tím podpory je k dispozícii počas celého testovania a môže vám pomôcť s navigáciou vo funkciách.

Ponúkate zľavy?

Áno, ponúkame zľavy pre 500 a viac používateľov. V prípade konkrétnych zliav po jednotlivých zátvorkách si vyžiadajte individuálnu cenovú ponuku.