Platené pracovné voľno

S XperienceHR sa môžte zbaviť viacerých excelov, násteniek a papierových priespustiek od lekárov. Prečítajte s iviac o jednoduchom systéme na plánovanie, zaznamenávanie a reportovanie plateného voľna.

platene pracovne volno xperiencehr
pracovne volno xperiencehr

Platené pracovné voľno

XperienceHR zahŕňa funkciu riadenia plateného pracovného voľna (PTO), ktorá je plne integrovaná so sledovaním času zamestnancov. Ich vykazovanie v jednej správe poskytne lepší obraz o mesačnom výkone zamestnanca. Tento intuitívny samoobslužný nástroj pre zamestnancov znižuje náklady na pracovnú silu potrebnú pri spracovaní mzdovej agendy.

Spracovanie a schválenie voľna

Každá žiadosť o platené pracovné voľno sa zaznamená s časovou známkou a každé schválenie, zrušenie alebo pozmenenie sa zaznamenávajú s menom osoby. S každou žiadosťou systém posiela e-mail s oznámením pre manažéra, ktorý žiadosť schváli alebo zamietne.

checklist xperiencehr
time off xperiencehr

Nárok, čerpanie a prenos plateného voľna

Môžete si môže nastaviť vlastný typ potvrdzovania, priradiť celofiremné alebo individuálne čerpanie a v prípade potreby aj výnimky. Zamestnanci majú aktuálne informácie o stave čerpania voľna z banky plateného pracovného voľna. XperienceHR podporuje prenos dovolenky s možnosťou zrkadlenia zásad prenosu do softvéru tak, aby boli zahrnuté limity prenosu a limity dovolenky. Zadefinujte ročné nároky na základe seniority zamestnanca.

Ste pripravení vyskúšať XperienceHR? Začnite už dnes!

Svetové štátne sviatky

V softvér XperienceHR vedie aktuálny kalendár slovenských štátnych sviatkov. Ak sa žiadosť o pracovné voľno prekrýva so štátnym sviatkom, XperienceHR automaticky vypočíta počet pracovných dní. Funkcia riadenia pracovného voľna bola vytvorená s podporou pre štátne sviatky viacerých krajín v rámci jedného firemného konta, takže XperienceHR je výborný nástroj pre podniky so zmiešanými globálnymi tímami alebo oddeleniami.

world map xperiencehr
report xperiencehr

Reporty pracovného voľna a mzdové reporty

Najväčší prínos z používania funkcie riadenia pracovného voľna má mzdová učtáreň. Možnosť pracovať s týmto transparentným online nástrojom dokáže ušetriť množstvo hodín. Zabezpečovanie zamestnaneckého servisu a odpovedanie na otázky týkajúce sa pracovného voľna už nie je časovo náročný proces. Používatelia v roli personalistu majú prístup k mzdovým výkazom, správam o absenciách a čerpaní absencií v programe Excel. Tri veľmi užitočné nástroje XperienceHR v rukách personalistu sú ročný prehľad zamestnanca, prehľad čerpania pracovného voľna a firemný kalendár. Mzdová agenda môže byť radosť!