Zjednodušte sledovanie
DOCHÁDZKY

Zlepšite efektivitu manažmentu pracovného času pomocou all-in-one dochádzkového systému. 

intro xperiencehr

Táto aplikácia zmenila spôsob, akým riešime otázky dochádzky. Rýchla odozva a intuitívne funkcie.

Frederic Hill, Customer Support

Naši spokojní zákazníci

Náš dochádzkový systém sa bezproblémovo integruje, zaručujúc, že vaše pracovné procesy zostanú nepretržité. Naši spokojní zákazníci potvrdzujú, že vďaka tejto integrácii sú schopní efektívnejšie spravovať svoje tímy a zachovať vysokú úroveň produktivity bez zbytočných prerušení.

pfizer logo xperiencehr
trenkwalder logo xperiencehr
logo yit xperiencehr
zurich logo xperiencehr
dell logo xperiencehr
atalian logo xperiencehr
amcham logo xperiencehr
almac logo xperiencehr
manpower logo xperiencehr

Dochádzka

Vyberte si medzi dochádzkovým terminál, mobilnou aplikáciou, webovou aplikáciou alebo nechajte svojich zamestnancov vybrať si akúkoľvek kombináciu spomenutých možností. Napriek svojej jednoduchosti z pohľadu zamestnanca je sledovanie dochádzky úplne inou výzvou z pohľadu manažérov. Prehľadávanie obrovských množstiev dát bez straty presnosti si vyžaduje množstvo času a energie. Naše riešenie poskytuje detailné prehľady ako Hromadné schvaľovanie, Detailné zobrazenie a iné.

dochadzka xperiencehr

Výkaz práce

XperienceHR poskytuje škálu možností ako zaznamenávať odpracovaný čas. Od manuálneho vykazovania denných aktivít po týždenné výkazy, kde na zaznamenanie odpracovaných hodín stačí pár klikov. Ďalšie možnosti zahŕňajú napríklad časovač, alebo automatické negatívne vykazovanie hodín. Výkazy mesačné, týždenné alebo s vlastnou dobou trvania, ponúkajú flexibilitu nastavenia systému podľa potrieb spoločnosti.

vykaz prace xperiencehr

Platené voľno

XperienceHR zahŕňa funkciu riadenia plateného pracovného voľna (PTO), ktorá je integrovaná so sledovaním času zamestnancov. Systém umožňuje HR administrátorovi vytvoriť akýkoľvek typ neprítomnosti, či už podľa legislatívy krajiny alebo interných smerníc spoločnosti. Náhradné voľno, prenos a limity plateného voľna je možné definovať v nastaveniach. Toto znižuje náklady na pracovnú silu potrebnú pri spracovaní mzdovej agendy.

pracovne volno xperiencehr

Scheduler

Predstavujeme náš špičkový modul Scheduler, automatizovaný nástroj pre rozvrhnutie zmien. Nástroj Scheduler predstavuje efektívne riešenie pre zefektívnenie a optimalizáciu riadenia zmien v rýchlo sa rozvíjajúcich odvetviach maloobchodu, výroby, logistiky a ďalších. Táto funkcia, navrhnutá s najnovšími pokrokmi v oblasti umelej inteligencie, urýchľuje spôsob, akým manažéri plánujú zmeny, šetrí drahocenný čas a zabezpečuje optimálnu rovnováhu medzi setmi zručností a prevádzkovými potrebami. Zabudnite na proces plánovania pomocou tabuliek a manuálneho porovnávania plánov. Scheduler automatizuje celý proces, prispôsobuje sa vašim interným HR požiadavkám a dáva možnosť výberu kritérií pre priraďovanie zmien.

scheduler xperiencehr

Ste pripravení vyskúšať XperienceHR? Začnite už dnes!

XperienceHR v 45 sekundách (anglicky)

Hľadanie nového HR nástroja v oceáne HR technológií môže predstavovať celkom veľkú výzvu. Naša aplikácia, dochádzkový systém XperienceHR, ponúka množstvo modulov. Používajú nás klienti v kancelárii, teréne, továrňach alebo pri práci na diaľku. Pozrite si ako môžete zanalyzovať, potenciál nášho HR softvéru pre vaše treby v oblasti ľudských zdrojov.

Sledovanie čerpania neprítomnosti

Plne prispôsobiteľné sviatkom vo vašej krajine, regionálnym špecifikám a typom absencií vo vašej spoločnosti.

Miesta výkonu práce bez obmedzenia

Plne prispôsobiteľné sviatkom vo vašej krajine, regionálnym špecifikám a typom absencií vo vašej spoločnosti.

Viacjazyčnosť

Podpora viacerých jazykov v aplikácii, zamestnanci si môžu zvoliť preferovaný jazyk. XperienceHR podporuje slovenčinu, češtinu, angličtinu, nemčinu, poľštinu, francúzštinu a taliančinu.

Cloudové riešenie

Na implementáciu nášho systému nepotrebujete vlastné servery ani IT oddelenie. Zaregistrujte sa a vyskúšajte XperienceHR zadarmo.

Bezpečnosť a prístupnosť

Právo na súkromie pre našich klientov je v XperienceHR našou najvyššou prioritou. Všetky XperienceHR dáta sú uchovávané výhradne vrámci EÚ. Naše hlavné datacetrum sa nachádza v Írsku, vo firme Amazon. Sekundárne datacentrá sú servery Amazonu, ktoré sa nachádzajú vo Francúzsku a Nemecku.

V súlade so zákonníkom práce

XperienceHR je flexibilný systém, ktorý možno nakonfigurovať podľa akejkoľvek legislatívy alebo interných pravidiel dochádzky a neprítomností v spoločnosti.

Povedali o nás

Prečítajte si, čo o nás hovoria klienti 🙂

Podarilo sa nám zlepšiť disciplínu na zákazkách klienta; zamestnanci vedia, že manažér má ich dochádzku k dispozícii v reálnom čase. Už teraz vidíme zjednodušenie interných procesov, napríklad týkajúcich sa pracovných kalendárov
atalian logo xperiencehr
HR Manažér

Atalian Slovakia

Pomer ceny a kvality je veľmi dobrý. Existujú podobné HR nástroje, ale tento obsahuje presne to, čo potrebujem: dochádzku s rôznymi funkciami.



proplusco logo xperiencehr
Projektový manažér

Proplusco

Zbavili sme sa tisícok papierových pracovných výkazov... Hlavnou výhodou je, že v reálnom čase vidíme, kto prišiel do práce. Softvér sa ľahko používa.


trenkwalder logo xperiencehr
Business Operations and Digitization Specialis

Trenkwalder

Stiahnite si našu mobilnú aplikáciu

pfizer logo xperiencehr
trenkwalder logo xperiencehr
logo yit xperiencehr
logo avaso xperiencehr
arval logo xperiencehr
p&g logo xperiencehr
zurich logo xperiencehr
dell logo xperiencehr
atalian logo xperiencehr
lego logo xperiencehr
trimble logo xperiencehr
trustpay logo xperiencehr
amcham logo xperiencehr
almac logo xperiencehr
manpower logo xperiencehr
siemens logo xperiencehr
logo takko fashion xperiencehr
logo poinfo xperiencehr